Sabtu, 26 Januari 2013

simple satnite, wes biasa :D

"he rek, mas bro mbak broo, wes duwe pacar, kangen golek pacar, opo ancen gak duwe duwe pacar ? no problemoo .."
sampek apal aku mbak -_-

yo ngene iki, nang rumah, main laptop, kabeh socmed dibukak
wes wes
nang omah yo gak onok kerjaan, jare emes nyuruh jemur baju di atas, tapi yo dijemur dewe
ya ampun, pengertian pol
makasih mamah :)
tapi mbalek maneh, tambah gak onok kerjaan -_-
galo mel ?
gak blass, lapo galo mbe jemuran
malah jemura, mboh mel, ka-rep-mu -_-
aku gak galo broo, bosen yo gak, ngantuk yo gak, pengen magnum aku rek
kampret -_-
jenenge anak muda,
opo nyambunge, taplak -_-
packing yo gurung mari, tapi besok kegiatan padet pol
moga moga ae lah, ada waktu
lho mel yo nek ngono, kenapa gak sekarang ae?
entah, blm ada niatan
oiyo, aku nih ada kegiatan sekolah gitu
namane LIVE IN, modele kek program TV 'jika aku menjadi'
mulai Senin besok, tanggal 28 Januari sampek 2 Maret :3
gak ding, 28 Januari sampek 2 Febuari 2k13
kita LIVE IN di daerah Ngawi, apa gitu nama dusun sama kecamatannya ae susah pol diucapin
SURVIVE ? YES I hope I CAN DO :D
pokoke aku inget nama 'mama nagkatku' buk Mariyem :D

mel, persiapanmu lho, kuramg pol. ayo ndang packing, kalo ketinggalan piye ? di desa gak ada Indogrosir mel -_-. oiyo mel, jadi iki ngereview tah apa ?
emboh, aku lho iseng
J.K.B -_-

Tidak ada komentar:

Posting Komentar