Rabu, 06 Februari 2013

aku .. kepo .. soale .. aku .. peduli ..

bukan maksud pengen tahu ato mencampuri urusane kon kon kon kon kabeh yo broo
sorry pol lek misale koncoku, terutamane aku, sering tanya tanya kalian, urusane kalian, hal hal pribadine kalian sampek kon hari iki makane apa.
trus, sering melok campur apa sg kalian omongin, sering ngerusuhi nek kalian lagi ngomong serius dan aku biasane mengacaukan pembicaraane kalian
sorry pol pol pol pol polan ._.V

guduk pengen jadi orang sg sok serba up to date-lah, tah serba tau-lah, tah toserba-lah, tah opolah opo maneh dianggep dadi parasit
gak bro, gak
aku gak pengen opo opo dari kalian
aku cuman pengen tau aja, apa yang terjadi sama kon kon kabeh
gak lebih, 
nek aku tahu sesuatu dan orang iku ngelarang aku ngomong, aku mek diem ae dan paling mek mikir nang batinku ( GG pol, atiku iso mikir :D ) ae ".. oh ternyata mereka kek gitu", opo "..ohh ternyata emang bener gitu kejadiane .."
dan gak pernah sekalipun aku mikir jahat mbek kalian, aku mesti cari positive ae
soale opoo ?
soale aku gak pengen konco koncoku, termasuk kon wes gak ngara percoyo mbek aku
jadine ya, aku nyoba selalu mikir positif broo :)
gak jadi suudzon-an, nek dosa ntik gimana :(
tapi nek kon kon kebacut elek yoo, sorry ae :)

soal rahasia rahasiaan ?
aku mikir nek aku coba keep it for myself, nek puenting mbek mendesak pol, baru aku wani crito
aku takut salah ngomong
aku wes nyobak gak kek anak SD, sing awale koncoan, trus rebutan permen, trus musuhan trus ngadu nang mama papane, trus mama papane nang sekolah, trus rahasiane koncone mau di bongkar nang konco konco liane -______________-
please, aku saiki wes arep 17 *hyeeee :D* *serius mel -_-*
dan coba pola pikir kek orang gede
aku loh jek pegang kartu mu mu mu mu kabeh, jik kesimpen rapih pol
nek disuruh cerita yoo, ku mikir mikir ulang broo dan kadang aku takon sama yang bersangkutan dulu
nyobak mikir dua kali nek mau ngomong sama orang lain
jadine yoo, ikilah aku
nek gak percoyo mbek aku yo gak popo, tapi seh aku percoyo broo mbek kon kon kon kabeh
aku sering dibilang 'goblo*' mbek anak anak
sering percaya sama omongan'e orang lain
lah, babah lo, iki hidupku kok
nek mau nyampuri yo, monggo :Dta
tapi nek gak mau aku tahu, yo jangan bikin aku penasaran yoo, dan setiap urusanmu iku hak hakmu buat ngasih tau orang lain apa enggak, aku nggak ngelarang kok nek kamu gak mau kasih tau apa yang udah jadi obrolan'e kita sebelume, tapi please jok buat aku penasaran broo :)
kepikiran teros soaleeeeeee -_-

sing penting, ojok anggep aku kek parasit sg senneg nyampuri tah pengen ngerti detaile uripmu kabeh
aku cuma sekedar peduli ae :)
sorry yo bro nek aku nyusahin

*hening malam + suara TVone*
*gak hening mel namane -_-*
*babah kan ceritane hening seh*
*ditonjok kucing tetangga*

nb : ohiyo broo, iki onok pesen gawe kon kon kabeh, guduk maksud sombong tah opo. aku mek pengen kon ngerti nek aku peduli mbek kon kon podo, soale kon iku .. koncoku bro :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar